16 Nisan 2012 Pazartesi

Bekle ''Çıkıp gitmeden '' bekle...

Berbat ötesi günler geçiriyorum. Şaşırıyormuyum ,asla ! İnsan bu dünyada annesine babasına bile güvenemiyorsa ; ötesinin ne anlamı var ki. Samimiyet ,sevgi özveri falan içi ne kadar da boşaltılmış sadece kelime olarak kalmış kavramlar . Özgürlük diye bir kelimede sadece lafta var . Esasında kimse kimsenin özgürlüğüne saygılı falanda degil. Herkes kendi istediginin kendi egosunun peşinde .. Eskide kalmış herşey ..şimdi varsa yoksa güç .''Güç=para '' Sevdigimiz üzülmesin diye üzülmeyi göze almaktı insanlık lakin gene şöyle bir bakıyorum etrafıma insanlıkta ruhen çoktan bu dünyadan gitmiş ... Ben şimdi neye sarılacagım ? Tüm inancımı yitirmek üzereyim . Kızım bile tutamayacak artık. Çalışsamda olmuyor ,hiç birşey yokmuş gibi uyusamda .. Çok ama çok sıkıldım herşeyden .herşeyin farkında olup salagı oynamaktan ve düzenek içinde sesimi çıkaramamaktan çok sıkıldım .Kaldı ki sesimi çıkarttıgımda birşeyleri degiştirecegime inansam bir saniye bile durmam .Ama hiçbir etkim olmayacak biliyorum .Herkes gene kendi dünyasında herkes gene kendi dilekleri kendi çıkarları peşinde olacak . Sana can kan veren insanlara sana hayatını adayan insanlara bile sırtını dayayamıyorsan birey olarak sen hakikkatten yalnızsın ... Yalnızlıgıda kabullenirim onu da becerebilirim belki ama anlaşılmamayı karşımdaki insanın sadece çıkarını gözetip benim sevgimi benim duygularımı hiçe saymasını kabullenemiyorum. Soğuyorum hayattan . Ciddi ciddi soguyorum . 'Güzel günler görecegiz' demiştik.. ortada ne güzel var ne de gün ... Bildigin gibi degil herşey çok çirkin çok şaçma burda .kabul edemiyorum ,sindiremiyorum ,sustukça çıldıracak gibi oluyorum . Yargılanman için hata yapmanada gerek yok .karşındaki kadar yobaz karşındaki kadar katı düşünme yeter .hemen kıskaca alınıyorsun ve insan dışı gereksiz bir muamele görüyorsun ! Bolu hep sevdigim hep sevmek istedigim bir şehirdi oysa yavaş yavaş burda olmak burdaki gereksiz insanlarla aynı oksijeni tüketmekte canımı sıkıyor .. Selenay olmasa ne bu evde ne bu şehirde bir saniye bile durmazdım herhalde en azından denemek için kaçardım bir süre .. Tatile ihtiyacım var şöyle günlerce yataktan çıkmadan hiç aralıksız derin bir uykuya ihtiyacım var gerçekten . Aglamak rahatlatmıyor , konuşmak rahatlatmıyor , susmak rahatlatmıyor , hatta çalışmak bile rahatlatmıyor son zamanlarda .. Bu şartlarda dişimi sıkıp biraz daha sabredecegim sabredecgim elbet ama ekonomik olarak kendimi hazır hissettiğim ilk anda beni burda bogan herşeyden ,her etkiden ve herkesten kurtulacagım . İlk etapta denize kıyısı olan bir yere yerleşecegim selenay'ı da alıp .. Belki başka bir iş yaparım belki küçük bir ev satın alırım sonra ismimi bile unutup selenay, alara ben yaşarım... ucuz oyunlar peşinde koştuklarını , uzlaşamadıklarını ,çirkinliklerini gördüğüm için ve kavgalarını görmemek için bazen gitmek gerekir...içimdeki çığlıkları susturmalı bunun için ; insanların hayatından çıkabilirim . Bu koşullarda çıkıp gidecegim anı bekliyorum .

Hiç yorum yok: