6 Mayıs 2012 Pazar

BOŞ

Çok boştayım çok hırs yapmam gereken durumda çok salmış bir moddayım .24 saat uykum var hep yorgunum ve içimde hep bir şey eksik duygusu.. selen'e bile enerjim yok . o çok masum ve bundan sonra herşey onun için güzel olsun istiyorum. Onun canı hiç yanmasın onun için herşey tam olsun benim yaşadıgım bu eksiklik duygusunu hiç tatmadan büyüsün.. İşe asılmam lazım borcumu bitirip huzurlu olmam lazım biliyorum ama annemin psikolojisi babamın hırçınlıgı ve benim boşlugum kesişince toparlamakta zorlanıyorum.aslında yapmam gerekenler belli .Belirsizlik falanda yok.ama olduramıyorum.Basiretim baglandı sanki ,kimseyle görüşmek istemiyorum böyle yıllarca uyumak istiyorum oda mı olmadı en azından 1 hafta telefonlarımı kapatıp kendi hayatımla iletişimimi kesip sadece güneş ,kum, deniz, doga dörtlüsüyle yaşamak istiyorum. Çok gereksiz farkındayım hırsımı kaybetmemem gereken bir süreçte bu kadar boşvermişlik bu kadar isteksizlik neden ben bile çözemiyorum. İçmek deşarj olmak bile istemiyorum .Tanıdıgım herkesten kaçmak istiyorum özellikle de sevdiklerimden ..

Hiç yorum yok: