11 Aralık 2011 Pazar

Canıma kastın yeter herşey bitsin diyor yazar...
Herşey nasıl biter bir fikrim yok ki..
Tüm bu saçmalıklar yumagı nerede başladı ?
Ne oldu da bu kadar mutsuz ilerlemeye başladık ?
Yetişkin olmakla mutsuz olmak eş anlamlı olmamalıydı halbu ki ..
Okadar çok beklemiştik ki büyümeyi birey olmayı emirler almaktan kurtulup ben başarabilirim demeyi..
Hayat ey hayat.. neden böyle yaptıgımı bir bilsem. Aklımla beynim hep çelişkide yaşıyor beynimin dedigini kalbim hiç onaylamaıyor . Mantık diye bir şaçmalık var dedim yıllarca ama belkide hep kalbim saçmaladı ..
Dogru diye bir kavramı aradım o kadar uzun yıllar ama birini mutlu edecek dogru hep diger bir sevdigimi mutsuz etti.Dogru tek degildi elbet ama hiç herkesi mutlu edecek bir dogru üretemedim .
Aklım hala geçmişimde paramparça edip toparlayamadıgım şehirde istanbulda...
Yok işte bir çözümü hiçbirşeyin neden boşuboşuna çözme kaygısı içindesin onuda çözemiyorum ...

Hiç yorum yok: