6 Eylül 2012 Perşembe

Eylül ..

2012 Eylül ..
Bir sonbahar başlangıcı bir yaz bitişi ..
Sarsıntılar guZel seyler ve kötü seyler hep iç ice ..
Amac ne henüz onu çözemedim,bir rutin bir çizgi yakaladım lakin icimde eksik birsey var..
Yalnız miyim ?-sanmam
Mutsuz muyum?-sanmam
Hersey guZel olacak mı ?-sanmam
İnancım var mı ?-belki ,bir ihtimal/düşük olasılıkla
Ne istediğimi biliyor muyum ?-kesinlikle hayır
Ne istemediğimi biliyor muyum ?-kesinlikle evet
Kafamı dinlemeyi tatil moduna girmeyi özledim .İcim karmakarışık bir yerde bir hata var ve o kadar küçük bir hata ki bulmakta zorlanıyorum .inandığım doğrulardan vazgecmemek uğruna mücadele ediyorum ve bazen kendimle çelişiyorum.simdi sen bana söyle bildigin tüm dogruları unut ve adil ol Yada bosver yoksay tuşuna basalım gitsin ...cok çelişki bu kadar cok soru .
artık eminim evrenin benle değil zoru ..

Hiç yorum yok: